[Phd] MTA Térképészeti Tudományos Nap (2016.12.09.)

Jesus Reyes jesusreyes at caesar.elte.hu
2016. Nov. 17., Cs, 11:22:25 CET

Kedves kollégák!

December 9-én az MTA Kartográfiai albizottság és a tanszék szervezésében megtartásra kerül a Térképészeti Tudományos Nap az MTA székházában, amelyre természetesen minden tanszéki kollégát és doktorandusz hallgatót meghívunk. A program a következő:

10.00   Megnyitó – üdvözlet

         Georg Gartner, Mag.rer.nat. Dr.rer.nat., a Nemzetközi Térképészeti Társulás volt elnöke

         (Bécsi Műszaki Egyetem, Geodéziai és Geoinformatikai Tanszék)

10.15    A Reneszánsz térképészete

         Klinghammer István, az MTA doktora, az MTA rendes tagja

         (ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék)

10.40   „Magyarország Nemzeti Atlasza” legújabb kiadása

         Kocsis Károly, az MTA doktora, az MTA rendes tagja

         (MTA CSFK Földrajztudományi Intézet),

         Nemerkényi Zsombor PhD (MTA CSFK Földrajztudományi Intézet)

11.05    Magyar László térképei Kolozsvártól Gotháig

         Bartos-Elekes Zsombor PhD (Babeş–Bolyai Tudományegyetem, Magyar Földrajzi Intézet),

         Nemerkényi Zsombor PhD (MTA CSFK Földrajztudományi Intézet)

11.30    Tematikus térképek virtuális glóbuszokon

         Gede Mátyás PhD (ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék)

11.55    Gondolatok a modern kartográfiáról

         Zentai László, az MTA doktora, a Nemzetközi Térképészeti Társulás főtitkára

         (ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék)

A rendezvényt állófogadás követi.

A hivatalos meghívó a következő címről letölthető: http://lazarus.elte.hu/~jesus/mta/10_o_TTN_meghivo_20161209.pdf

Minden kolléga és doktorandusz hallgató megjelenésére számítunk...

Üdvözlettel,

Jesús