[Phd] doktori beszámoló

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2016. Jún. 27., H, 18:18:50 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Most sikerült a doktori beszámolót meghirdetni a Neptunban. VII. 1-re írtam
ki egy virtuális vizsgaidőpontot. Kérem, hogy aki beszámolt VI. 1-2-án, az
mindenki jelentkezzen fel erre a vizsgára, mert enélkül nem tudom majd
beírni a beszámoló jegyeket a Neptunba. Természetesen csak azok fognak
jegyet kapni, akik beszámoltak ÉS el is küldték az írásos beszámolójukat
(itt még vannak hiányok).

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu