[Phd] MTMT adtafelvitel

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2016. Júl. 1., P, 21:19:27 CEST

Tisztelt Kollégák!

Szerettem volna felvinni az MTMT-be a bulgáriai konferencia előadását, de
tapasztaltam, hogy kicsit össze lettek kutyulva az MTMT-ben a dolgok.
A mellékelt MTMT lekérdezésben látszik, hogy vélhetőleg ketten is felvitték
a befoglaló kötetet, amit természetesen az MTMT két külön publikációnak
érzékel.
Ha jól látom, akkor Krisztián lehetett az, aki a 2. pont alatti
befoglalókötetre hivatkozik, míg a többiek a 3. pont alattira.
Javaslom, hogy Krisztián törölje a 2. pontban felvitt kötetet (ezt csak ő
tudja, ha ő vitte fel) és utána használja a 3. pontban felvitt
befoglalókötetet, aminek pontosabbnak tűnnek a bibliográfiai adatai. MTMT
azonosító alapján a legkönnyebb ezt felvinni: 3083669.

Tanulság: ha többen publikálnak ugyanabban a kötetben, akkor össze kell
hangolni, hogy ki viszi fel a befoglalókötet (célszerűen a
leggyakorlottabb).
Szeptemberben lesz kiképzés a doktoranduszoknak MTMT kérdésekben.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu
Name: mtmt.pdf
Type: application/pdf