[Phd] Fw: ELTE 2727/1/2016 Bécsi Egyetem felhívása PhD hallgatóknak és kutatóknak

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2016. Feb. 19., P, 18:31:28 CET

Subject: ELTE 2727/1/2016 Bécsi Egyetem felhívása PhD hallgatóknak és kutatóknak

Tisztelt Kari Vezető!

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Rektori Kabinet Nemzetközi Iroda irodavezetője ezúton írja ki az ELTE és a Bécsi Egyetem kétoldalú megállapodása alapján az ELTE RK Nemzetközi Iroda által koordinált ösztöndíjat, melynek keretében a bécsi partneregyetem 3 PhD-jelölt, ill. PhD utáni Post-Doc ELTE hallgatót fogad kutatómunka céljából 1.000 EUR/hó/fő ösztöndíjas támogatás keretében 1 hónapra a 2016-os évben, márciustól a naptári év végéig. A cél fiatal PhD-jelöltek és PhD-val nem több mint 7 éve rendelkező kutatók mobilitásának elősegítése.

A pályázati felhívás és jelentkezési lap hétfőtől az alábbi linken található az ELTE honlapján: http://www.elte.hu/tovabbi_hallgatoi_palyazatok

A pályázat benyújtási határideje: 2016. március 4. (14:00-ig)
A pályázat kizárólag elektronikus úton nyújtható be Öhler Katalin részére az alábbi címre: katalin.ohler at rk.elte.hu

Kérjük szíveskedjenek népszerűsíteni a PhD hallgatók körében.

Üdvözlettel,
Öhler Katalin
ELTE NKMO

--

ÖHLER Katalin
Nemzetközi koordinátor

Eötvös Loránd Tudományegyetem
Nemzetközi Képzési és Mobilitási Osztály
1056 Budapest, Szerb utca 21-23.
T: 0036-1-411-6500/1385 (mellék)
F: 0036-1-411-6538

– – –

Katalin ÖHLER
International Coordinator for Global Bilateral Agreements

Department of International Education and Mobility
Eötvös Loránd University
Szerb utca 21-23, Budapest, H-1056 Hungary
T: 0036-1-411-6500/1385 (ext.)
F: 0036-1-411-6538