[Phd] Fw: kérvény_kutatási kreditek

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2016. Dec. 22., Cs, 12:26:38 CET

Tisztelt Doktoranduszok!

Az alábbi tájékoztatást kaptam a TTK-s adminisztrációtól.
Kérem ne felejtsék majd el január második felében a kutatási kredit kérvényt
benyújtani.
Az elmúlt hetekben remélhetőleg feldolgozta az új adminisztráció a korábbi
kérvényeket (2-3 ilyen kérvényt én véleményeztem a közelmúltban).

Szép ünnepeket!

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu