[Phd] EuroCarto

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2015. Júl. 7., K, 12:56:56 CEST

Tisztelt Kollégák, Doktoranduszok!

Kérek, hogy mindenki küldje el nekem a bécsi konferenciára beküldött cikke,
tanulmánya címét és szerzőit, továbbá a kategóriát (full paper, abstract).
El kell kezdenem lobbizni dékán úrnál az anyagi támogatás ügyében, de ehhez
tudnom kell a pontos részleteket.
Bár tegnap már az abstract határidő is lejárt, de ha valaki legkésőbb szerda
estig küld nekem absztraktot, akkor azt benyomom a programba (a
doktoranduszok számára többféle konferencia részételi támogatási lehetőség
is van).
Emlékeztetőül a konferencia honlapja: http://eurocarto.org/

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu