[Phd] Lehetőség

Terkeptudomanyi es Geoinformatikai Tanszek terktud at map.elte.hu
2014. Jan. 24., P, 12:11:39 CET

Sziasztok,

Zentai Tanár Úr kérésére továbbítom az alábbi lehetőséget.

Üdv.

Domonkos

Tisztelt Kutatók!

Az Egyetem Rektori Hivatalának Pályázati és Innovációs Központja idén is
megszervezi az ELTE Innovációs Nap  rendezvényt,
amelynek időpontja 2014. február 26. Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is
lehetőséget biztosítunk az Egyetem innovatív projektjei és
doktoranduszhallgatói számára, hogy a rendezvény ideje alatt poszteren
mutassák be kutatási tevékenységüket.
Amennyiben szeretnének ilyen módon bemutatkozni kérem, jelezzék a lenti
elérhetőségeim bármelyikén.
Sajnos az apadó források miatt idén nem lesz lehetőség nyomtatásra, ezért csak
kész - már kinyomtatott - poszter kiállítása áll módunkban.
Amennyiben élni kívánnak a lehetőséggel kérem, hogy legkésőbb február 20-ig
küldjék meg A/0 méretű posztereiket a Pályázati és Innovációs Központba.
(Szerb u. 21-23. fsz.17.)
Kérem, a lehetőségről tájékoztassák az esetleges érdeklődőket.

Köszönettel,

Jokán Anita

Jokán Anita
Eötvös Loránd Tudományegyetem