[Phd] Hallgatoi(geptermi) azonositok

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2014. Feb. 14., P, 12:19:41 CET

Kedves kollégák,

Kérem, hogy ha valamelyik órátokhoz géptermi azonosítóra van szüksége olyan
hallgató(k)nak, akinek még nincs ilyen ("mercator-ra név/jelszó") -> akkor se
küldjétek közvetlenül hozzám, hiszen nekem akkor nincs vele
semmilyen "előzményem" -> tehát NEM ismerem. Ilyen hallgatónak NEM adok
azonosítót.

Kérek tőletek előtte egy e-mailt a hallgató nevével és neptun kódjával,
valamint azt is írjátok meg, hogy mikortól-meddig lesz vélhatően a hallgatónk.

Magyarázat:

A héten több (~7-8) hallgató keresett meg ilyen indokkal, a legváratlanabb
időpontokban - köztük olyanok is, akik még az oktatójuk nevét sem, sem a
felvett kurzus nevét nem tudták...

Mindet elküldtem a... :-) (azért többé-kevésbé illedelmesen)

Tehát: akinek olyan külsős (esetleg leendő tanszéki) hallgatóval lenne órája
a gépteremben, akinek nem volt velem órája (mivel ha van valakinek órája
velem (bsc. 2 év, második félév), kb. attól kezdve van a géptermben bármilyen
elfoglaltsága)...

Köszönettel,

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu