[Phd] Fw:=?ISO-8859-2?Q?_Nemzetk=F6zi_PhD_ko?=nferencia - Győr?=, 2013.=?ISO-8859-2?Q? március

HORVATH Ildiko ildi at map.elte.hu
2012. Sze. 24., H, 10:01:48 CEST

Zentai tanár úr megbízásából küldöm.

From: Márkus Béla

Sent: Tuesday, September 18, 2012 12:20 PM

To: zetor at ludens.elte.hu

Subject: Nemzetközi PhD konferencia - Győr, 2013. március

Kedves Laci!

A Nyugat-magyarországi Egyetem Nemzetközi PhD konferenciát szervez.

Egy szekciót a Környezettudományon belül a geoinformatikának szentelünk.

2. Kitaibel Pál Környezettudományi Doktori Iskola

Session 2.2 Application of geoinformatics in environment sciences

Jelentkezési határidő: október 15.

Absztrakt beküldése: november 1.

A befogadott absztraktok szerzői számára (többszerzős előadás vagy poszter esetén az első szerző részére) a konferenciát támogató Talentum projekt ingyenes szállást (2013. március 18. és/vagy 19.) és étkezést biztosít a konferencia idejére.

Kérlek körözd a PhD hallgatóid között.

Üdvözlettel

Béla

Dr. Márkus Béla, egyetemi tanár * Email: mb at geo.info.hu

Nyugat-magyarországi Egyetem, Geoinformatikai Kar

Tel: 06-22-516-552 Fax: 06-22-516-521 http://www.geo.info.hu

------- End of Forwarded Message -------

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest