[Hallgato] MTA Térképészeti Tudományos Nap 2022

Reyes Nunez José Jesús jesusreyes at ik.elte.hu
2022. Nov. 28., H, 12:46:17 CET

Kedves hallgatók! Kedves kollégák!

Ezúttal szeretnénk meghívni Önöket a pénteken, december 2-án délelőtt 10:00 órakor kezdődő 2022-es Térképészeti Tudományos Napra.  A rendezvényt a Magyar Tudományos Akadémia Székházában tartjuk, a Felolvasóteremben. Cím: Budapest, Széchenyi István tér 9.
Idén a rendezvény témája: "Geoinformatikai kutatások a gyakorlatban és az oktatásban". A program a következő:

10.00 Megnyitó – üdvözlet
      Zentai László, egyetemi tanár
      (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar, Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet)

10.10 Távérzékelés alapú új téradatforrások térképeszeknek
      Jung András, egyetemi docens
      (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar, Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet)

10.35 Az útvonaltervezés problematikája terepi körülmények között
      Albert Gáspár, egyetemi docens - Sárközy Zsófia, MSc hallgató
      (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar, Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet)

11.00 Egészségügyi adatok vizsgálata térinformatikai módszerekkel Székesfehérvár területén
      Pődör Andrea, egyetemi docens - Kertész Kristóf
      (Óbudai Egyetem, Alba Regia Műszaki Kar, Geoinformatikai Intézet)

11.25 Egy geoinformatikai alapú oktatási segédlet: a spanyol-portugál-magyar BIO-MAPS projekt
      Irás Krisztina, egyetemi adjunktus - Reyes Nunez José Jesús, egyetemi docens
      (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar, Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet)

11.50 A Geoinformatika mesterszak elindítása
      Zentai László, egyetemi tanár
      (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar, Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet)

Szeretettel várunk minden érdeklődőt!

Üdvözlettel,

Jesús Reyes

José Jesús REYES NUNEZ, PhD. Associate Professor
ICA Commission on Cartography and Children, Vice-Chair
Vice-dean for International Affairs, Faculty of Informatics
Institute of Cartography and Geoinformatics
Eotvos Lorand University
Pazmany Peter setany 1/A, Budapest,
H-1117
HUNGARY