[Hallgato] Webtérképes meló

Gede Matyas saman at inf.elte.hu
2022. Már. 31., Cs, 13:52:49 CEST

Elsősorban (de nem kizárólag) MSc hallgatók figyelmébe:

Érkezett az alábbi megkeresés. A megfogalmazás alapján szerintem megoldható egy egyszerű Leaflet vagy OpenLayers alapú webtérképpel, hozzá néhány vektoros réteggel mondjuk geojson forrásból, meg egy szépen kifaragott popup ablakkal, amiben megjelennek a kívánt attribútumok.
Kb. egy hétvége alatt össze lehet dobni, ha minden adat megvan hozzá.

Ha valaki elvállalja a feladatot, én vállalom, hogy segítek, ha elakad.

üdv,

GEDE Mátyás
Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet, ELTE Eötvös Loránd Tudományegyetem