[Hallgato] Nyomdalátogatás

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2022. Már. 21., H, 09:32:47 CET

Kedves elsőéves MSc-s Hallgatóim!

A Nyomdai feldolgozás órán, kedden (március 22-én), egyebek mellett a térképnyomatok nyomdai elemzéséről lesz szó, ami egyben tájékoztatást nyújt egy otthoni felkészülést igénylő feladat megoldásához is. A névre szóló feladatok a Canvasban keddtől elérhetők.
Más:
A HM Zrínyi Térképészeti és Kommunikációs Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. Sokszorosító Osztályára tervezett nyomdalátogatáskor szükség lesz a beléptetéskor a személyazonosító igazolványra. Mindenki hozza magával április 5-én! Találkozó 8:00 és 8:15 között Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 7 – 9. portáján (kb. 10 perc gyalog a Széll Kálmán téri Metrótól). Temirbeknek az útlevele kell majd! Mivel a személyi igazolvány és az útlevélszámokat előzetesen meg kell küldeni a nyomdának, kérek mindenkit, hogy most kedden (március 22-én) az iratok legyenek nálatok, hogy fölírhassuk az adatokat!!!

Üdvözlettel és köszönettel:
Matyi

Márton Mátyás
professor emeritus
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet,