[Hallgato] kerdes a 20-ai evezosokhoz

Voros Fanni vorosfanni at map.elte.hu
2021. Sze. 15., Sze, 14:36:25 CEST

Kedves jövő hétfői evezősök!

Arra gondoltam, elvinném magammal a mini drónomat, hogy készítsek néhány
felvételt az ̶b̶o̶r̶u̶l̶á̶s̶o̶k̶r̶ó̶l̶  evezésről. Elég sokan leszünk, így szerintem
látványos lesz (bár hogy hol használjuk majd fel a videókat, azt még nem
tudom...).
Mivel előszeretettel aggódok mindenen, jelen esetben azon, hogy feleslegesen
cipelem el/esetleg véletlenül vizes lesz az intenzív nem-használat közben,
így szeretném a jelentkezőket megkérdezni:

a) van-e olyan, aki nem szeretne rajta lenni a felvételeken?
b) valamennyi szöszmöszöléssel fog járni a beüzemelés/felvétel
megkomponálása, így van-e mindenkinek türelme ahhoz, hogy ezt
végigvárja/segédkezzen, vagy inkább az evezéssel foglalkozzunk és haladjunk?

Kérlek írjatok, ha valamelyikre NEM a válasz, és akkor nem viszem el
magammal.

Köszi,
H. Vörös Fanni