[Hallgato] Gépterem használat

Kerkovits Krisztián András kerkovitskrisztian at gmail.com
2021. Május. 20., Cs, 18:26:57 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Felhívom figyelmüket, hogy az É 7.55 teremben órát tartok a következő
időpontokban:

V. 27. csütörtök 12:00–16:00
VI. 8. kedd, 10. csütörtök  és 15. kedd 10:00–14:00

Mivel sok hallgató lesz, a távolságtartás nem lenne biztosítható ha bárki
bent lenne. Ezért az órára jelentkezett hallgatókon kívül az É 7.55 terem
használatát mellőzni kérem a fenti időpontokban. A lámpa pirosra lesz
váltva, kártyával belépni akkor is tilos, ha éppen terepen vagyunk. Távoli
asztalt az első két alkalommal szabad használni, azonban 10-én és 15-én
kérem, hogy virtuálisan is csak a 7.57-es gépeit használják!

Köszönöm,
Kerkovits Krisztián

Ui.: Valaki elküldené angolul az SH-soknak, az én leveleim nem szoktak oda
megérkezni. Köszönöm!