[Hallgato] Kenuzás a Soroksár?=i-=?ISO-8859-2?Q?Dunán?=, szept. 25.=?ISO-8859-2?Q? péntek

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2020. Sze. 11., P, 09:38:52 CEST

Kedves Hallgatók és Kollégák,

Szeptember 25-én pénteken reggel 8 órától lefoglaltam egyelőre 3 db 4 személyes kenut az ELTE soroksári vízisport telepén. (De lehet még többet is, ha kell)

Az útvonal attól függ, hogy bírjuk/mihez van kedvünk, de a minimum terv a Molnár-sziget megkerülése (kb. 8 km), a maximum pedig, hogy lemegyünk egész a Czuczor-sziget alsó végéig (kb. 16 km). Itt egy térkép:
http://mercator.elte.hu/~saman/edu/leaflet/evezes.html
Ugyanaz KML-ben:
http://mercator.elte.hu/~saman/edu/leaflet/evezes.kml

A kenubérlés kb. 400Ft/fő (a pontos összeg attól függ, hogy végül hányan, hány db, milyen kenut viszünk el). Mindenki kap mentőmellényt (amit persze nem muszáj felvenni), szóval olyanok is jöhetnek, akik nem feltétlenül érzik magukat vízbiztosnak.

Aki szívesen jönne, kérem, hogy iratkozzon fel az alábbi linken:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScg4jeEq3_yaWzBmcqKw0QkcjGT4Ky4baK4f0goH6IUvocR4A/viewform

Azt is jelezzék, hogy képesek-e/szeretnének-e kormányozni (kenunként egy kormányos kell).

Amit hozni érdemes:
- evezéshez való ruházat (nem baj, ha vizes lesz, kényelmesen lehet benne mozogni)
- valami puhító a fenekük alá. Pl.: https://www.decathlon.hu/uloke-trek-pad--id_8493400.html
- száraz váltás ruha a hazaútra
- enni/innivaló

Találkozó a helyszínen (Budapest, XXIII. Vízisport u. 48.), reggel 7:50-kor.

Üdv,

GEDE Mátyás
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest