[Hallgato] GPS adatgyűjtő app ios-ra?

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2020. Már. 28., Szo, 17:27:53 CET

Kedves iPhone/iPad használó hallgatók, kollégák!

Tudnak/tudtok ajánlani olyan ingyenes alkalmazást almás környezetben, ami kiválthatja a hobbi gps-es adatgyűjtést? Ezeket kéne tudnia:

- tracklog rögzítés, beállítható mintavételi idővel,
- pontok rögzítése (névvel/számmal),
- mindezek exportálása valami értelmes formátumban (gpx, kml vagy haszonló)

A földrajzos terepgyakot próbáljuk távoktatásban megvalósítani, és van néhány elvetemült hallgató, akinek csak iphone-ja van :) Nekem meg itthon csak egy ősrégi iPad van, amivel már szinte semmi nem kompatibilis, úgyhogy nem is nagyon tudom tesztelni a jelölteket.

Előre is köszi a segítséget.

üdv,

GEDE Mátyás
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest