[Hallgato] Utastájékoztatási ?==?ISO-8859-2?Q?szakértő

Herczeg Balazs herbal at map.elte.hu
2020. Feb. 17., H, 21:52:33 CET

Kedves hallgatók és már végzett kollégák!

Nemrég találtam a Volánbusz felhívását utastájékoztatási szakértő munkakör
betöltésére. Mivel a jelentkezés 21-én lezárul, nincsen túl sok idő a
jelentkezésre, de aki szeretné, az jelentkezhet az allas at volanbusz.hu
emailcímen önéletrajz csatolásával.

Üdvözlettel:
Herczeg Balázs

--

A leendő munkatárs általános feladatai:
- elkészíti a menetrendi változásokhoz kapcsolódó hirdetményeket,

A munkakör betöltéséhez szükséges:
állami felsőfokú végzettség – diploma.

A munkakör betöltéséhez előnyt jelent:
- angol nyelv középfokú ismerete
- CorelDraw felhasználói szintű ismerete.

A munkavégzés helye:
Budapest, Népliget.

Munkaviszony típusa:
teljes munkaidő.

A munkaviszony időtartama:
határozatlan idejű munkaviszony.

A munkakör betölthető:
a jelentkezés elbírálását követően azonnal.

Amit nyújtunk:
- stabil vállalati háttér,
- 100%-ban bejelentett munkaviszony,
- kedvezményes utazási lehetőség, családtagok részére is.

Jelentkezés módja:
Az önéletrajzot a „utastájékoztatási szakértő” pozíció
megjelölésével az
allas at volanbusz.hu
e-mail címre 2020. február 21-ig várjuk.
Adatvédelmi tájékoztató: http://www.volanbusz.hu/hu/adatvedelem

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)

Name: Fejlecesutastajekoztatasiszakerto20200213.pdf
Type: application/pdf