[Hallgato] =?UTF-8?Q?MSc_I_t=C3=A9rk=C3=A9p=C3=A9sz?=_7_=?UTF-8?Q?topogr=C3=A1fia?=_ea

Buga László buga at map.elte.hu
2020. Ápr. 1., Sze, 12:17:52 CEST

MSc I. éves térképész hallgatók figyelmébe
Kedves Hallgatók!
Az április 2-i Topográfia előadáshoz:
Cím: Topográfiai felmérés (Klasszikus eljárások) A topográfiai térképezés munkafolyamatai
Az előadás diái: 7_klasszikus_felmeres.pdf (Elérhető: Canvas, Mercator)
Tananyag:
Klasszikus topográfiai felmérés Kállai.pdf		14–35. oldal (Mercator)
TOP07LJP_Felmeresi_technologiak I.pdf		4–22. oldal (Mercator)
TOP08LJP_Felmeresi technologiak II.pdf		13-16. oldal (Mercator)
Ellenőrző kérdések:
Klasszikus felmérés kvíz (Canvas)
Kérem szépen a tananyag megismerése után a kvízt az elérhetőségi idején belül kitölteni a Canvasban.
Ha kérdéseik támadnak, e-mailben állok rendelkezésre Az előadás hivatalos idejében (04.02. 08-10 óráig) azonnal, egyébként néhány órán belül. Sürgős esetben telefonon is kereshetnek. Telefonszámom az első előadás diáin megtalálható.
Némi izgalmat okoztam azzal, hogy az első beadandó feladat határidejét (véletlenül) egy nappal lerövidítettem, ezért elnézést kérek.
Egy fő kért - elfogadható indokkal - halasztást (DG12LU), egy főtől még nem érkezett meg a domborzatrajz (JKI9Y6), 11-en elküldték, köszönöm.
Üdvözlettel,
Buga László

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)