[Hallgato] mercator vegnapjai

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2019. Már. 25., H, 10:12:38 CET

Tisztelt érintettek (vagyis MINDENKI)!

A mercatoron sajnos nem tudom elindítani a samba szolgáltatást, ami a hétvégén
leállt (magyarul a géptermi beléptetés és a hálózati meghajtók elérése nem
igazán működik úgy ahogy kellene).

A hw(sw?) hiba kiküszöböléséig egy kis türelmet kérek, igyekszem mielőbb
megoldani!
Jelenleg a RAID merevlemezek újraszinkronizásála/újraépítése folyik, ez pár
óra alatt lefut(hat), talán ez megoldja az inkozisztenciákat és ezt követően
már elindulhat a brazil(~afrikai) "néptánc"-unk...

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a