[Hallgato] Vizsgáim VI. 20-21-én

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2019. Jún. 10., H, 18:06:17 CEST

Tisztelt Hallgatók!

VI. 20-21. délelőttre vannak meghirdetve BSc vizsgáim. Sajnos minden bizonnyal egy váratlan rektorhelyettesi feladatnak eleget téve külföldre kell utaznom 20-án reggel..
Ha minden a tervek szerint halad, akkor VI. 21-én délután a repülőtérről rögtön a tanszékre jövök és el tudok kezdeni vizsgáztatni (kb. 18 órától legfeljebb 22 óráig, amikor bezárják az épületet).
Alternatív lehetőségként VI. 18-én este (kb. 18 óra után) is lehet vizsgázni, illetve ha másképp nem lehet megoldani, akkor VI. 22-én, szombaton is.
A meghirdetett vizsgákat a Neptunban már nem tudom módosítani, így kérem, hogy érintettek e-mailben jelezzék, hogy a felkínált alternatív időpontok közül melyiket szeretnék választani.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu