[Hallgato] MSc diplomamunka leadási határidő

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2018. Ápr. 17., K, 20:04:16 CEST

Tisztelt MSc-s Hallgatók!

Sikeresen egyeztettünk az IK TH-val a diplomamunka leadás határidejéről. Kiderült, hogy a térképész hallgatók nem kaptak erről Neptun értesítést, ezért méltányosságból ebben a félévben még lehetséges a korábbi szabályoknak megfelelően a diplomamunkák leadása (azaz 3 héttel a védés előtt, azaz VI. 11.).
Ez csak és kizárólag erre a félévre vonatkozik; a jövőben az MSc-s hallgatókra is ugyanaz a leadási határidő vonatkozik majd, mint a BSc-s hallgatókra.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A