[Hallgato] Geodézia üzemlá?==?UTF-8?Q?togatás MSc I

Buga László buga at map.elte.hu
2017. Nov. 20., H, 12:25:16 CET

Az I éves MSc térképész hallgatók figyelmébe!

Tisztelt Hallgatók!
November 22-én, a megbeszéltek szerint a geodézia előadás idején
üzemlátogatásra megyünk a katonai térképészekhez.
Cím: Bp. II. ker. Szilágyi Erzsébet fasor 7-9. (Szilágyi E. fasor-Ezredes u.
sarok)
Kérem szépen, hogy 8 óra előtt öt perccel (7:55-kor!)legyenek a helyszínen. Ne
az utcán várakozzanak, hanem a kapunál csengetve menjenek be az épületbe. A
portaszolgálat belépteti Önöket, amihez a személyi igazolványukra lesz szükség.
Utána a váróhelyiségben várjanak meg engem. 8-kor ott leszek Önökért és
megyünk a Felmérő osztályra. A tervezett műszerbemutató a szabadban lesz, így
az időjárásnak megfelelően öltözzenek. (sapka, kesztyű, meleg kabát) A
foglalkozás fél 10-ig fog tartani. Cserép Máté később kezdi az óráját, így még
időben visszaérnek az egyetemre.
Üdvözlettel,
Buga László
u.i: Ha valaki pár percet késik, ne forduljon vissza, mert negyed kilenckor
visszamegyek a kapuhoz és bekísérem a csoporthoz.

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)