[Hallgato] GEOSPATIAL SUMMER SCHOOL 2017 (Olomouc, Csehország)

Jesus Reyes jesusreyes at caesar.elte.hu
2017. Jan. 12., Cs, 10:31:22 CET

FELHÍVÁS: GEOSPATIAL SUMMER SCHOOL 2017

Kedves hallgatók!

2017 nyarán a tanszék részt vesz a csehországi Palacky Egyetem által
megszervezett Geospatial Summer School (amit Geoinformatikai Nyári
Egyetemként fordítanék) lebonyolításában. A nyári egyetem megrendezését a
Visegrádi Alap támogatja. Az öt napra tervezett kurzus 2017. július 17-én
kezdődik és 21-én fejeződik be, helyszíne a Palacky Egyetem Geoinformatikai
Tanszéke Olomoucban. Rajtunk kívül még három intézmény vesz részt benne:

-  Palacky Egyetem - főszervező (Olomouc, Cseho.)
-  Pavol Jozef Safarij Egyetem (Kassa, Szlovákia)
-  Wroclaw Egyetem (Wroclaw, Lengyelo.)

Maximum 40 hallgató vehet részt a nyári egyetemen. Pályázati résztvevőként
lehetőség nyílik arra, hogy tanszékünk 10 hallgatót küldjön a nyári
egyetemre. A 10 hallgató jelentkezése és kiválasztása a tanszéken keresztül
történik, kiválasztáskor előnyt élveznek a mesterszakos hallgatók. Egyetlen
feltétel az angol nyelv ismerete, mivel az oktatás angol nyelven történik.

A Visegrádi Alap fedezi az utazási és szállásköltségeket a hallgatók
részére. Az utazási költségeket maximum 80 euróval tervezték támogatni, a
retúr vonatjegy Bp. és Olomouc között kb. 77 euróba kerül jelenleg. A
pályázat nem teszi lehetővé az étkezések támogatását, de a cseh szervezők
szándéka, hogy a hallgatók részére valamilyen módon megoldják az ebédek
támogatását az egyetemi menzán.

A nyári egyetem általános programja a következő:

Day 1 (July 16): ARRIVALS, ACCOMMODATION
19.30 IceBreaker Party
Evening City Walk

Day 2 (July 17): GEODATA CAPTURE
UAV, sensors, GPS mapping, Geodata sources

Day 3 (July 18): GEODATA MANAGEMENT
Spatial databases, cloud, big data

Day 4 (July 19): GEOCOMPUTATION
Analysis, modeling, simulation

Day 5 (July 20): GEOVISUALIZATION
Maps, web apps, animations, 3D prints

Day 6 (July 21): PRESENTATION DAY
Individual presentations (5 minute/pres.), Discussions
Half-day trip
Farewell party
Departures

A nyári egyetemnek van egy honlapja: http://gisummer.upol.cz/, amelyen
egyelőre csak általános információk olvashatók.

A tanszéken történő jelentkezés határideje 2017. március 10. Előzetesen
lehet e-mailben jelentkezni, amit Reyes Nunez José Jesús tanár úrnak kell
küldeni a jesusreyes at caesar.elte.hu címre. Később a cseh szervezők küldenek
egy hivatalos űrlapot, amit a nyári egyetemen résztvevő hallgatóknak ki kell
tölteniük.

Kérdésekkel Reyes Nunez José Jesús tanár urat lehet keresni személyesen a
7.78-as szobában vagy e-mailen keresztül.