[Hallgato] map.elte.hu TERENA kulcs csere

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2016. Már. 21., H, 13:33:17 CET

Tisztelt érintettek,

A minap lejárt a map.elte.hu "digitális aláírása" a TERENA
szolgáltatónál/hitelesítőnél.
Az új kulcs készítése/megrendelése folyamatban van, de nem tudom mikorra
készült el (vélhetően még pár nap).

(Az IIG honlapja szerint már nem is lehet ilyet rendelni, ehhez képest nekem
tegnap sikerült...)

Amíg nem lesz hitelesítve a szerverünk digitális ujjlenyomata/aláírása addig a
(jobb) böngészők zöme erre figyelmezteti a felhasználót különféle rémséges
hibaüzenetetekkel :-) Ezeket kéretik figyelmen kívül hagyni a következő pár
napban, a map.elte.hu _nincs_ feltörve. Az adataink biztonságban vannak,
nyugodtan tovább lehet lépni ("biztonsági kivétel megerősítése"/"megértettem a
kockázatot"-al!

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a