[Hallgato] Fw: Állás lehetőség

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2015. Jún. 22., H, 14:51:01 CEST

From: KOVÁCS Márk (BKK Közút)
Sent: Monday, June 22, 2015 12:47 PM
To: zentai at map.elte.hu
Subject: Állás lehetőség

Tisztelt Zentai László!

Fiatal térképész munkatársakat keresünk a BKK Közút KARESZ projektjéhez.

A kollégák a 3D-s pontfelhő kiértékelés - vektorizálás folyamatához és/vagy a pontfelhő előállítási csoportjához csatlakozhatnak.

A vektorizálás Microstation és a PointCloudScene szoftverkeben történik. Ezek ismerete előny, de nem követelmény. A munka 3D-s környezetben történik, ezért a térérzékelést helyezzük előnybe.

2015. december 31.-ig szóló határozott szerződést tudunk adni. A munkába állás július 1.-én legkésőbb augusztus 1.-én történne.

A munka két műszakban történik, reggel 6.00-tól 14.00 óráig és 14.00 órától 22.00 óráig.

Az önéletrajzokat erre az e-mail címre várjuk csütörtök délutánig.

Üdvözlettel,

Kovács Márk Áron

BKK Közút Zrt.

e-mail: Mark.Kovacs at bkk-kozut.hu