[Hallgato] hallgatói névsorok

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2014. Sze. 11., Cs, 01:38:07 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Többórás kemény munkával megpróbáltam előállítani egy naprakész hallgatói
listát:
http://lazarus.elte.hu/hun/hallgjpg/jelenl.htm
Általában csak azokat a hallgatókat vettem fel, akik ebben a félévben
aktívak.
Sajnos a Neptunból nagyon nehezen nyerhetők ki adatok, így például a
földtudomány BSc-sek esetén a szakirányt nem látom, így elképzelhető, hogy
olyanokat is besoroltam a BSc III. éves hallgatóink közé, akik nem erre a
szakirányra járnak.

Minden korrekciót, észrevételt szívesen veszek.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu