[Hallgato] MSC-sek Tematikus kart ográfia

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2014. Okt. 14., K, 10:11:05 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Holnap (2014. 10. 15.) Tematikus kartográfia órán a gyakorlat idejében az MSc 1.
évfolyamnak előadást tartunk, az MSc 2. évfolyamnak pedig elmarad a gyakorlati
óra. Cserébe október 22-én dupla gyakorlat lesz mindkét évfolyamnak, amelyen
önállóan kell dolgozniuk. Én nem leszek jelen, mert egy fontos eseményen kell
részt vennem, de az óra ** nem marad el **.

Dr. Irás Krisztina

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Budapest

Assistant Professor
Department of Cartography and Geoinformatics
Eötvös Loránd University
Budapest, Hungary