[Hallgato] Idei TDK Házi Konferencia

Jesus Reyes jesusreyes at caesar.elte.hu
2014. Okt. 1., Sze, 14:56:01 CEST

Kedves hallgatók!

Idén is tervezzük a Tudományos Diákköri (TDK) Házi Konferencia megtartását a tanszéken, ennek időpontja 2014. december 2-án (kedd), 12:00 órakor a 7.55-ös számítógépteremben.

A konferenciára jelentkezhetnek azok a 3. éves BSc és térképész MSc hallgatók, akik a térképtudomány és a geoinformatika bármelyik témájában kutató munkát végeznek/végeztek. Témától függően választani kell egy
konzulenst a tanszék oktatói közül, aki a hallgatót segíti a kutatás során.

A munka eredményeit dolgozat formájában kell közölni.

A földtudományi hallgatók  legkésőbb november 7-én 15:00 óráig a kitöltött, kinyomtatott és a konzulens illetve a hallgató által aláírt jelentkezési lappal és a dolgozat kivonatával jelentkezhetnek a házi konferenciára. A digitális formátumú jelentkezési lapot Jesús Reyestől lehet kérni a 7.78-as szobában.  A térképész MSc hallgatók szintén november 7-én 15:00 óráig jelentkezhetnek, nekik csak a kivonatot kell beadniuk.

A dolgozat első változatát egy nyomtatott példányban (nem kell bekötni, csak egy egyszerű nyomtatás szükséges) és digitálisan legkésőbb november 21-én (péntek) 15:00 óráig Jesús Reyes Nuneznek kell benyújtani a 7.78-as szobában.

Tavaly védett BSc szakdolgozatokkal is lehet jelentkezni. Ennek egyetlen feltétele, hogy a szakdolgozatban elért eredményt ki kell egészíteni vagy továbbfejleszteni újabb kutatással, illetve új eredménnyel.

Most készülő BSc szakdolgozattal is lehetséges jelentkezni, pl. egy elért részeredménnyel, ha a konzulens és a szakdolgozat témavezetője is hozzájárul.

Nagyon fontos a részvétel (gyakorlatilag feltételnek is tekinthető) mindazok hallgatók részére, akik a doktori iskolába terveznek jelentkezni a mesterszak befejeztével.

Egyéb információkért vagy kérdésekkel Jesús Reyes Nunez tanár úrhoz fordulni a 7.78-as szobában.

A konferencián kiemelkedő munkák indulnak az Országos TDK Konferencián.

Üdvözlettel,

Jesus Reyes Nunez