[Hallgato] BSc hallgatóknak

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2014. Már. 25., K, 11:53:50 CET

Tisztelt Hallgatók!

Összevetettük a nálam történt “szándéknyilatkozatokat” arról, hogy a hallgató most nyáron szeretne záróvizsgázni a TO hivatalos listájával (csak BSc-s hallgatók).
Vannak eltérések.
1. Plusz nevek az én listámon: Huszár István, Jesch György, Mezei Gáspár, Vass Krisztián – ennek vélhető oka, hogy ezek a hallgatók már korábban (tavaly) is jelentkeztek a TO-n záróvizsgára (esetleg célszerű lehet érdeklődni a TO-n ezeknek az embereknek, hogy szükséges a jelentkezésük megújítása).
2. A TO-n korábban jelentkeztek, de nekem nem jelezték, hogy jönnek: Balogh Dániel, Kovács Péter, Levárdy Tamás, Pataki Linda, Síki Csaba, Tolnai Norbert Tamás.
Kérem, hogy ők e-mailben jelezzék nekem, hogy valóban számoljunk-e velük a vizsganapok számának kalkulálásánál, jöönek-e most nyáron záróvizsgázni.

Az MSc-s hallgatókra az IK szabályzata vonatkozik, ott lényegében a diplomamunka leadását tekintik a jelentkezésnek.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu