[Hallgato] =?ISO-8859-2?Q?Z=E1r=F3vizsga_?=-=?ISO-8859-2?Q?_Jelentkez=E9s_napok?=ra

Terkeptudomanyi es Geoinformatikai Tanszek terktud at map.elte.hu
2014. Jún. 18., Sze, 12:32:52 CEST

Tisztelt Hallgatók,

A titkársággal szemközti faliújságra kiraktam a záróvizsga időpontokra való
jelentkezésre szolgáló lapot. Kérek minden érintettet, hogy írja be magát az
általa választott időpontra mihamarabb. Ha valamelyik napra már nincs hely,
bővítésre nincs lehetőség. Minden napra 8 hely áll rendelkezésre. A napokon
belüli vizsgázási sorrend nem kell, hogy a listára feliratkozás sorrendjében
történjen. Aki már korábban jelezte, hogy mikor jönne azt felvezettem a papírra.

Üdvözlettel:

H. Domonkos