[Hallgato] SOS "droid" munkalehetőség ?=2-=?UTF-8?Q?4 hónapra

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2014. Feb. 28., P, 10:59:39 CET

Tisztelt érintettek (vagyis: nem aktív hallgatói státuszban lévők -
évhalasztók, frissen/régebben végzett munkakeresők stb...)

Számítógépek telepítése/szerelése/üzembehelyezésére keresnek megbízható
munkaerőt SOS.

Amit tudok a munkáról:
- javarészt robot/droid feladatok: egyforma számítógépeket összeszerelni,
image-elni, helyszínre kiszállítani, üzembehelyezni stb. egész Magyarország
területén
- kb. 2-3-4 hónapos idényszerű munka
- kb. 4-6 ezer gépről van szó
- _egész_ napos elfoglaltság (napi 8ó munka, de akár váltásokban is)
- amit tudni kell: megbízható számítógépes alapismeretek (aki nálam anno
a "szg. alapismereteken" túljutott, annyi sw. tudás elegendő, de nem baj ha
van hw ismeret is és nem rémül meg a csavarhúzótől  :-)
- a munka a jövő héten indul!!!
- jelentkezés "előszűrésre" nálam ma 14.00-ig mobilon/emailban
- a fizetésről annyit tudok, hogy kb. 80-100e huf netto/hó (_mondtam, hogy
robotmunka_) + esetleges költségtérítés

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a