[Hallgato] sportversenyek

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2013. Sze. 22., V, 16:02:02 CEST

Tisztelt Hallgatók és Oktatók!

Két sportversenyt ajánlok a figyelmükbe.
IX. 24-én kedden délután lesz egy tájfutóverseny a kampuszon (ELTE Campus
Tájfutó Verseny). A részletes információkat PDF állományban csatolom.
Ajánlom mindenkinek, aki a következő félévben szeretné felvenni a Tájfutó
térképek specit, de optimális alkalom azoknak, akik még soha nem próbálták
ezt a sportágat.

Másnap IX. 25-én lesz az 5vös 5 km-es futóverseny. Részletek az
http://eotvos5.elte.hu/ honlapon.

Valószínűleg lesz oktatói induló mindkét versenyen, de várjuk a hallgatókat
is.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu
Name: Kampusz_tajfutas2.pdf
Type: application/pdf