[Hallgato] =?ISO-8859-2?Q?Atlaszkartogr=E1fia_?=(=?ISO-8859-2?Q?=DAJ?=!)

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2013. Sze. 10., K, 09:29:40 CEST

Kedves Hallgatóim!

Hallgatói kérésre október 1-jétől az Atlaszkartográfia óra átkerül keddi
napokra, 12 órai kezdettel a 7.85-ös terembe. Ez természetesen nem érinti az
első két órát, amiről az alábbi levélben már olvashattatok

Üdv:
Matyi

Kedves Hallgatóim!

Szeptember 12-én 8.30-10.00 között lesz Atlaszkartográfia (előadás+gyakorlat).
Tekintettel a vendégelőadóra (Hidas Gábor, Cartographia Tankönyvkiadó/Mozaik)
pontos megjelenést kérek.

Mivel az évfolyamlétszám kicsi, csak egy csoport indulhat, és az minden
csütörtökön 8.30-kor kezd. Az előadás és a gyakorlat összevont. Kérem, hogy
ezt is vegyétek figyelembe.

Kolozsvári, hivatalos utam miatt szeptember 19-én szintén Hidas Gábor tartja
az órát. Ungvári Zsuzsanna doktoranduszt kértem meg, hogy az előadót fogadja.
Hasonlóan az e heti részvételhez, kérem a pontos megjelenést, teljes
létszámban, akkor is!

Üdv:
Matyi

Márton Mátyás
egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,