[Hallgato] Fw: Re: 2. Nyílt forráskódú ?==?ISO-8859-2?Q?térinformatika mun?==?ISO-8859-2?Q?kaértekezlet

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2013. Nov. 6., Sze, 13:01:49 CET

---------- Forwarded Message -----------
From: Siki Zoltan <siki at agt.bme.hu>
To: Siki Zoltan <siki at agt.bme.hu>
Sent: Sat, 2 Nov 2013 19:09:41 +0100 (CET)
Subject: Re: 2. Nyílt forráskódú térinformatika munkaértekezlet

Kedves Kollégák!

2013. november 22-én a BME Általános- és Felsőgeodézia tanszéken tartjuk a
nyílt forráskódú térinformatikai szoftverekkel kapcsolatos
munkaértekezletünket. Elindítottam a rendezvény honlapját, ahol regisztrálni
lehet és az előzetes programot is meg lehet nézni.
http://www.agt.bme.hu/gis/workshop2
Kérem reklámozzátok a rendezvényt, ha lehetőségetek van rá, tegyétek fel a
honlapotokra a hírt.
Előadók és szponzorok jelentkezését is várjuk.

Üdvözlettel:
Zoli
------- End of Forwarded Message -------

GEDE Mátyás
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest