[Hallgato] Végzős BSc?=-=?ISO-8859-2?Q?s hallgatóknak

HORVATH Ildiko ildi at map.elte.hu
2013. Már. 22., P, 11:48:09 CET

Kedves Záróvizsgára Jelentkező Bsc-s Hallgatók!

Ezt az e-mailt nagyon figyelmesen olvassátok el, és az sem baj, ha
nem "kukázzátok" ki, hanem elteszitek, hogy később is el tudjátok olvasni!

1., Teszák Tamás, Koczó Fanni, Kis Gergő, Balázs Éva és Gertheis Anna nem
adta le a szakdolgozati témabejelentőjének másolatát Gercsák tanár úrnak.

Ezt tessék azonnal pótolni!

2., A szakdolgozat aktuális állapotát április 18-ig el kell juttatnotok a
témavezetőtöknek. Erre azért van szükség, mert ebből a témavezető már tud
következtetni, hogy a szakdolgozat elkészül-e MÁJUS 15-ig.

Ezen a napon kell beadnotok a dolgozatotok 2 bekötött példányát.

A kritériumokkal kapcsolatban ajánlom az alábbi linket:

http://geosci.elte.hu/bsc.htm

3., A záróvizsgátok június 24-én, 25-én és 26-án lesz.

A beosztást majd később megcsinálom.

4., Aki MSc-re jelentkezett, az július 4-én vagy 5-én várhatja a felvételijét.

Sikeres munkát kívánok:

Ildi néni

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest