[Hallgato] Fw:=?ISO-8859-2?Q?_Az_ELTE_=E9s_a_SZIE?==?ISO-8859-2?Q?_k=F6z=F6s_szakfoly=F3ir?=ata

Kovács Gábor bigdzsi at map.elte.hu
2013. Már. 11., H, 07:37:26 CET

Kedves Hallgatók!

Szíves tájékoztatásul küldöm a főszerkesztő levelét:

Kedves levelezőkör Olvasók!

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem és a Szent István Egyetem közös
szakfolyóirata, a Távérzékelési technológiák és térinformatika letölthető
honlapunkon (www.rsgis.hu). Szeretnénk felhívni a figyelmet minden a térbeli
adatgyűjtéssel kapcsolatos cikkre, és a lehetőségre, az ilyen jellegű cikkek
publikálásához.  Évente kétszer jelenünk meg, minden lapszám a szakma
eredményeivel, projektbeszámolókkal és szakcikkekkel kezdődik, míg a lapszámok
második harmadában a hallgatói cikkek, végül a szakmatörténeti és aktuális
térképező műszereket, műszaki újításokat ismertető cikkek kapnak helyet.

Köszönöm, hogy időt szakítottak, időt szakítottatok ránk.

Üdvözlettel:
 Bakó Gábor

Szent István University, Institute of Botany and Ecophysiology
H-2103 Gödöllõ,
Páter K. u. 1.

http://nofi.szie.hu

K.G

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest