[Hallgato] geptermi hirek

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2013. Feb. 24., V, 22:35:42 CET

Tisztelt érintettek,

A mercator.elte.hu még hw hibával "áll". A rendszer állományainak részleges mentése sikerült, de sajnos
még 1-2 nap kell, hogy a rendszerhez hozzáférhessen mindenki. Jelenleg a felhasználók adatainak
mentése van folyamatban (sajnos hihetetlenül lassan...).
Hétfőn még 99% biztos, hogy nem lehet belépni a géptermi gépeken. A géptermi órák megtartásáról az
adott oktatók döntenek (saját laptoról történő vetítés működhet).
Az én holnapi óráim elmaradnak (az EA és a GY is).

KB
ps. Amint használható lesz a gépterem, azt azonnal jelzem ezen a fórumon keresztül is.
A jelenlegi állapot szerint: sajnos egyeseknél(a szerver merevlemezének adott, sérült területén lévő
felhasználóknál) előfordulhatnak majd adatvesztések is...

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a