[Hallgato] MSc I topográfia ?==?UTF-8?Q?pótóra

Buga László buga at map.elte.hu
2012. Május. 7., H, 09:57:06 CEST

Ambrus András Gábor
Angyal Bálint
Babicz Dávid
Bagaméri Gergely
Bérces Ádám
Gulyás Zoltán
Jagica Gabrijela
Kis Réka
Kővári Dezső
Szabó Tímea
Szlifka Ádám
Tokai Tibor
Varga Balázs
Varga Péter Zsolt
Veszely Zsuzsanna

nevű MSc I. éves hallgatók figyelmébe!

Tisztelt Hallagtóim!
Én egészen komolyan goldoltam, hogy a május 10-én elmaradó előadás helyett
javasolni fognak nekem egy mindenki számára eéfogadható időpontot.
Valószínűleg az egyeztetés húzódik el, ami nem olyan nagy baj, csak közben
múlnak a napok. Ezért tisztelettel kérek mindenkit, hogy személyes üzenetben
jelölje meg azokat a napokat és időpontokat, amelyek a pótóra megtartására
számára alkalmasak és ezt küldje el nekem. Ez alapján remélem, ki tudok
választani egy, a legtöbbjük számára megfelelő időpontot. Kérem,
hogy "postafordultával" válaszoljanak!
Üdvözlettel:
Buga László

--