[Hallgato] =?UTF-8?Q?MSc_I_=C3=A9veseknek_t?==?UTF-8?Q?opogr=C3=A1fia_p=C3=B3t=C3=B3r?=a

Buga László buga at map.elte.hu
2012. Május. 2., Sze, 08:53:49 CEST

MSc. I éves hallgatók figyelmébe!

Kedves Hallgatóim!
Elkerülte a figyelmemet, hogy május 10. oktatási szünet és így két alkalommal
is elmarad a topográfia előadás. Május 17-én üzemlátogatásra várom majd Önöket
de előtte legalább egy "erős" pótórán találkoznunk kellene. Kérem szépen,
dugják össze a fejüket és találjanak időpontot az előadás megtartására.
Lehetőleg két időpontot jelöljenek meg! Emlékeim szerint csak a délutáni
időpontokban alkalmas mindenkinek illetve pénteken szabadok. Ha nem sikerülne
közös javaslatot kialakítaniuk, akkor kénytelen leszek én kijelölni a randevú
időpontját a fentebb jelzett vélelmezetten alkalmas időpontra.
Akinek "nem sikerült" a domborzat-szerkesztési feladatot eddig leadni, kérem
Ildikónak adja át!
Üdvözlettel:
Buga László

--