[Hallgato] ETR jegyek - KB

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Jún. 21., Cs, 13:32:25 CEST

Tisztelt Érintettek,

Kérem, hogy mindenki ellenőrizze le/hasonlítsa össze az etr-ben a
bejegyzéseket a leckekönyvében lévő jegyekkel. Ha valaki elgépelést
tapasztal, kérem postafordultával szóljon, hogy korrigálhassam.
Akinél még nincs jegy bármelyik tárgynál (bármilyen okból) az is keressen
meg postafordultával, mert a héten le kellene zárni a még nyitott
vizsgalapokat.

Határidő: azonnal...
Teendő: minden kérdéses, hiányzó stb. adat postafordultával e-mailban nekem
(vagy az adott, érintett oktatóknak)

KB

ps. Ez természetesen minden hallgatót és minden oktatót is érint, nem csak
engem:
Mielőbb le kell _minden_ nyitott vizsgalapot zárni az etr-ről a neptun-ra
történő áttérés miatt.

Dr. Kovács Béla
  adjunktus