[Hallgato] mercator helyfoglalas

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Dec. 4., K, 16:10:34 CET

Tisztelt Érintettek (vagyis mindenki)!

Az állandósult helyhiány miatt ezentúl bármikor lefuthat az alábbi(vagy
hasonló) szkript a mercatoron:

#find $HOME/profile.V2/* -type f -atime +1 -size 20000k -exec rm -rf {} \;

Aminek eredményeképp az összes - a fenti esetben 20Mbyte feletti, a gépen 24
órát meghaladó ideje létező - állomány/mappa törlődik ami a profile.V2 alatt
található. (Ilyenek pl. az "asztalon" tárolt telepítőanyagok, a nagyméretű
állományok, a "Downloads" mappában tárolt, már régebben letöltött
képek/programok stb.

A H: meghajtó egyéb mappái (tehát a profile.V2-n kívüliek) nem érintettek.

A mai napon, a fenti parancs hatására hirtelen +3GB üres hely keletkezett
a "H:"-n.

Sajnos a fenti szkript nem törli a lokális gépeken "ottragadt" állományokat
(amik pl. az óriás profile be-nem-töltése miatt időtúllépéssel megszakadt
be/kilépésekkor keletkeznek - és visszaszinkronizálódnak a szerverre.
Magyarul: ha valaki belép a gépteremben egy számítógépre, kérem ellenőrizze
a _HELYI_ gépen a C: meghajtón a saját profile méretét, és ha az nem egyezik
a H: meghajtón lévő profile méretével (vagyis sokkal nagyobb a C:, a H:-tól,
akkor töröljön amit lehet a helyi profile-ből.
Ha nem így lesz, akkor majd én fogok, és az fájhat... :-)

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a