[Hallgato] 2011/2012-es tanév

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2011. Sze. 10., Szo, 12:12:49 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Megpróbáltam a tanév kezdetére naprakésszé tenni a hallgatói oldalakat:
http://lazarus.elte.hu/hun/hallgjpg/jelenl.htm
A II. éves BSc hallgatók listáját az ETR-es hallgatói listák alapján
próbáltam összeállítani.
A III. éves BSc-s listába minden olyan BSc-st besoroltam, aki már tavaly is
erre a szakirányra járt, de még nem szerzett diplomát.
A Záróvizsga előtt álló hallgatók közé azokat soroltam, akik beadták a
dolgozatukat, de végül nem záróvizsgáztak.
Az I. éves MSc-s listába a nyáron sikeresen felvételizők kerültek.
A II. éves MSc-s listába besoroltam minden olyan mesterszakos hallgatót, aki
már tavaly is mesterszakos volt, de nyáron nem szerzett diplomát.

Egy-két nagyon régen nem látott hallgatót töröltem, de pl. a III. éves BSc-s
listában biztosan sok olyan hallgató van, aki időközben elhagyta a szakot,
vagy akár az ELTE-t is.

Ez a lista semmiféle hivatalos jelleggel nem bír, a végzősök esetén ez nem
befolyásolja a TO felé kötelező jelentkezést a záróvizsgára.
Aki kéri, azt szívesen átsorolom ezen a honlapon más évfolyamba. Minden
visszajelzést, módosítási igényt (megváltozott e-mail cím, új fotó) szívesen
fogadok.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu