[Hallgato] Fw: Re: Belépőkártya

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2011. Nov. 15., K, 16:49:59 CET

Tisztelt érintettek! (vagyis:
-akinek már van, de nem működik
-akik szeretnének belépőkártyát, de nem tudták hogyan tehetik ezt meg)

Az alábbi levelezésünk kivonatának végigolvasása után (amit az ik-hökkel
folytattunk, a tanszékvezetőnk és a karunk "vezetőségének" támogatásával)
talán mindenki számára világos lesz, mi a teendő (számomra még maradtak
elvarratlan szálak, de lehet, hogy csak én vagyok túl kekeckedő)...

Tehát a teendők, zanzásítva, az _én_ értelmezésem szerint:

Az esetek:
1. van kártyám, de nem működik:
emailban: climbela at map.elte.hu és másolatban az mcserep at caesar.elte.hu
NÉV, EHA, KÁRTYASZÁM, hibajelenség (hol nem működik a kártya, mi történik
pitty. után...

2. nincs kártyám szeretnék:
email a fenti adatokkal climbela at ..., _ÉS_ kitölteni a
http://ikhok.elte.hu/belepokartya
oldalon az adatokat, jelezni a "T" jog igénylését...

3. van kártyán, de nem kell, le szeretném adni:
irány a Déli tömb, büfé feletti ik-hök iroda a sértetlen kártyával, és ott
visszaadják a 2000 HUF-t.

4. minden egyéb esetben email nekem, a fenti adatokkal, és hibaleírással...

Kovács Béla

ps.
Ha összejön egy bizonyos számú új igény/hiba, mondjuk ~10db., vagy 5 napon
keresztül nem jön újabb igény, akkor összegezve én is továbbküldöm a listát
a hök-nek, és meglátjuk mi lesz...

ps2. Akinek tehát sürgős, maholnap "lépjen", az első hivatalos levél a héten
pénteken de. fog elmenni tőlem a hök fele, a következő, meg mondjuk, ha
összejön 10 újabb igény/hiba...

ps3. Egyelőre a hök, nemecsekernősítve van, ha megoldják a problémáink,
akkor kijavítom nagybetűsre...