[Hallgato] Munkalehetőség

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2011. Jún. 29., Sze, 20:57:58 CEST

---------- Forwarded Message -----------
From: Párizs-HR Bt. <parizs.hr at gmail.com>
To: saman at map.elte.hu
Sent: Wed, 29 Jun 2011 15:21:58 +0200
Subject: segítség kérése

Tisztelt Gede Mátyás!

Az Interneten találtam az Ön elérhetőségét.

Munkaerő közvetítőként keresem, mivel Ön olyan területen oktat, amire én
most munkaerőt keresek.

Kérhetem ebben a segítségét?

Egy német-magyar cég számára keresek két fejlesztőt.

   1. ADA fejlesztő
   2. C/C++ fejlesztő (HW közeli fejlesztési ismeretekkel)

Mindkét munkakör németországi munkavégzést jelent, kéthetente fizetett
hazautazással.

Az angol nyelv ismerete fontos.

Ha valakit tud ajánlani, kérem küldje el nekem az illető elérhetőségét.

Várom megtisztelő válaszát!

További jó munkát és kellemes nyarat kívánok!

Üdvözlettel:

Pári Zsolt
HR szakértő
70-331-8774
parizs.hr at gmail.com

Párizs-Hr Bt.
Cím: 1081 Budapest, Légszesz utca 6. fsz. 8.

Nyilvántartásba vételi szám: 7689-1/2008-5500
------- End of Forwarded Message -------

GEDE Mátyás
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest

Name: nem elérhető
Type: text/