[Hallgato] tanszéki honlap

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2010. Sze. 11., Szo, 18:55:30 CEST

Tisztelt HallgatĂłk!

Az új tanév kezdetével megpróbáltam a hallgatóinkat a tanszéki honlapon
besorolni.
Ld. http://lazarus.elte.hu/hun/hallgjpg/jelenl.htm

5 éves képzés:
Az 5 éves képzésben elvileg 2010-ben végeztek az utolsó hallgatóink. A még a
rendszerben bent lévő hallgatók közül, azokat, akiket az előző tanévben 5.
évesnek soroltam be, jelenleg is itt maradtak (12 hallgató). További 10
hallgató (ők már korábban is végezhettek volna) a Záróvizsga előtt lévők
közé lettek besorolva.
Kérem jelezzen vissza mindenki, aki úgy érzi, hogy inkább a másik csoportba
soroljam át. Esetleg, ha tudnak olyan hallgatóról, akik lemondott arról,
hogy megkísérelje a diplomaszerzést, kérem azt is jelezzék.

Mesterképzés:
A 2010-ben alapszakos diplomát szerzett és sikeres mesterszakos felvételit
tett hallgatókat (plusz a tavaly végzettek közül azokat, akik tavaly nem
kezdték el a mesterképzést, de most láttam a nevüket az ETR-ben) vettem fel
az elsőévesek közé. A másodévesek közé a tavalyi elsőévesek kerültek,
függetlenül attól, hogy az előző tanévben hány kreditet teljesítettek, netán
Erasmus ösztöndíjjal külföldön voltak. Kérem jelezzék, ha valaki kimaradt,
vagy elhagyta a szakot, esetleg Ăşgy Ă©rzi, hogy rossz Ă©vfolyamba soroltam be.
Aki kéri, annak az e-mail címét is feltüntetem a honlapon.

Alapképzés:
Itt voltam a legnehezebb helyzetben. Az előző tanév harmadévesei közül
töröltem azokat, akik 2010-ben diplomát szereztek, illetve azokat, akik
ugyan elkészítették a szakdolgozatukat, de azt nem védték meg (őket a
Záróvizsga előtt álló hallgatók közé soroltam be). Ezt követően mindenkit,
aki az előző tanévben másodéves volt, most átsoroltam harmadévesnek.
Az új másodévesek névsorát és fotóit is hamarosan feltesszük a honlapra. Egy
hiányos névsor már látható itt.
Aki a harmadévesek közé lett besorolva, de úgy gondolja, hogy inkább a
másodévesek között van a helye, kérem jelezze. Az e-mail címek megadására,
módosítására is van mód.
Köszönettel veszek olyan visszajelzéseket, amiben olyan hallgatókra hívák
fel a figyelmemet, aki már nem jár erre a szakra, illetve szakirányra, de
szerepel a listákban.
Természetesen arra is van lehetőség, hogy valaki lecserélje a képet, vagy
kép nélkül, csak a neve szerepeljen.

Várom az észrevételeket, visszajelzéseket.

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5443 (20100911) __________

http://www.eset.hu