[Hallgato] TDK felhívás

Jesus Reyes jesus at map.elte.hu
2009. Nov. 1., V, 09:28:39 CET

Kedves hallgatók!

Idén is tervezzük a Tudományos Diákköri (TDK) Házi Konferencia megtartását a
tanszéken, ennek időpontja 2009. december 10-én (csütörtök),délelőtt 10:00-kor.

A konferenciára jelentkezhetnek azok a 3. éves BSc és térképész MSc
hallgatók, akik a térképtudomány és a geoinformatika bármelyik témájában
kutató munkát végeznek/végeztek. Témától függően választani kell egy
konzulenst a tanszék oktatói közül, aki a hallgatót segíti a kutatás során.

A munka eredményeit dolgozat formájában kell közölni. A dolgozatot egy
nyomtatott példányban és digitálisan legkésőbb december 7-én (hétfő) délután 4
óráig Jesús Reyes Nunez TDK felelősnek a 7.78-as szobában.

Újdonság számunkra, hogy tavaly védett BSc szakdolgozatokkal is lehet
jelentkezni. Ennek egyetlen feltétele, hogy a szakdolgozatban elért eredményt
ki kell egészíteni vagy továbbfejleszteni újabb kutatással, illetve új
eredménnyel.

Most készülő BSc szakdolgozattal is lehetséges jelentkezni, pl. egy elért
részeredménnyel, ha a konzulens is hozzájárul.

A konferencián kiemelkedő munkák indulhatnak az Országos TDK Konferencián
(2011-ben), illetve a témától függően az Országos Környezettudományi
Konferencián (Sopron, 2010. április)

Üdvözlettel,

Jesus Reyes

--------------------------
José Jesús Reyes Nunez
Co-Chair, ICA Commission on Cartography and Children
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Eotvos Lorand University
Dept. of Cartography and Geoinformatics
Pázmány Péter sétány 1/a.
Budapest 1117