[Hallgato] ERASMUS előadás a Tanszéken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2009. Május. 18., H, 10:45:34 CEST

Kedves hallgatóság!

Jövő héten, Május 25-én (hétfő), délelőtt 11:00 órától María Luisa Palanques
Salmerón, a Baszkföldi Egyetem oktatója előadást tart  "Kutatási projekt
Alava megye régi térképeinek digitális nyilvántartására" (Proyecto de
investigacion para el inventario de la cartografia historica de Alava)
címmel. Néhány téma az előadás tartalmából:

-        Régi térképek a történelmi kutatások forrásaiként.
-        A térképek nyilvántartásának bonyolultsága
-        Az Internet alapú nyilvántartás, mint az információ nyitott forrása

Az előadás spanyol nyelven lesz, magyar fordítással.
Helyszín: a tanszéki számítógépterem (7.55)

Mindenkit szeretettel várunk!!!

Üdvözlettel,

Jesus Reyes