[Hallgato] CEEPUS ösztöndíj

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2009. Jún. 4., Cs, 12:20:53 CEST

Kedves hallgatók!

Tanszékünk részt vesz egy CEEPUS pályázatban, amelynek címe  "Advanced
geovisualisation". Ezen belül lehetőség van arra, hogy az érdeklődő tanszéki
hallgatók a következő egyetemekre utazzanak ki:

- Palacky Egyetem, Geoinformatikai Tanszék (Olomouc, Cseho.): 1 hallgató 3
hónapra
- Bécsi Műszaki Egyetem, Térképészeti és Geoinformatikai Intézet (Bécs,
Ausztria): 1 hallgató 3 hónapra és 1 hallgató 1 hónapra

Ha valaki a szeptemberben kezdődő őszi szemeszterben szeretne kiutazni,
akkor június 15-éig be kell adnia a jelentkezést. Az ösztöndíj nem fedezi az
összes költséget, havonta egy országonként meghatározott összeget kapnak a
hallgatók (pl. a Mo-ra utazó hallgatók 73 000 Ft-ot kapnak havonta).

Részletesebb információ a www.ceepus.info honlapban.

Üdvözlettel,

Jesus Reyes