[Hallgato] Monte Matra 2009 - terepbratula :-)

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Júl. 20., H, 22:49:15 CEST

Tisztelt érintettek!

Az alábbi hivatkozásra kattintva elérhető néhány (enyhén szelektált, kicsit
szubjektív) képmás a "Monte Mátra 2009" terepgyakorlatról...

http://mercator.elte.hu/~terepgyakorlat

Kovács Béla

ps. Ha valakinek személyiségi jogai sérülnek (előnytelen szögből készült
képmás stb.) az írja meg a file nevét és természetesen eltávolítom előbb-utóbb...

ps2. Az általunk készített mintegy 1300 képből, csak 352 db került fel
(és kb. 30%-ra csökkentettem a felbontást is)

ps3. Ha valakinek még vannak még képei, azt napokon belül feltöltheti a
mercatorra (megírom, hogy hogyan - amint lehet)

ps4. Természetesen a Monte Budaörs 2009 is helyet kaphat :-), csak kellenek a
képek...

ps5. még kb.