[Hallgato] kiállítás megnyitó

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2009. Aug. 6., Cs, 19:35:00 CEST

Ha valaki éppen arra jár ...

Zentai László, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel.: 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu

---------------------------
A Magyar Örökség Díjas
HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum
főigazgatója

és a

Tájékozódási Futó Világbajnokság Szervező Bizottságának elnöke

tisztelettel meghívja Önt a

A tájfutás és a térképek története Miskolcon és környékén

című kiállítás megnyitójára

Időpont:
2009. augusztus 18. kedd
16.00 (15.00) óra

Helyszín:
Miskolci Egyetem főépületének előcsarnoka könyvtára és aulája
Miskolc-Egyetemváros

A kiállítás megtekinthető
2009. augusztus 18-tól 23-ig

Program

15.00
Látogatás a Miskolci Egyetem Selmeci Emlékkönyvtárában

16.00
A kiállítást megnyitja:
Dr. Zentai László
a Nemzetközi Tájékozódási Futó Szövetség elnökségének tagja,
az ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszékének vezetője

17.30
A 2009-es
Tájékozódási Futó Világbajnokság ünnepélyes megnyitása